Rauma (Zpět na seznam)

Horní Rauma || WWIV, charakter drop (peřej) - pool || 5km, 3-4h (Nahoru)
Stát: Norsko
Region: Oppland
Nástup: Pod Bjorli z E136 první odbočka vlevo. U ní most a také polorozbořený dřevěný most.
Výstup: Před dalším silničním mostem vpravo. Přes most se jede na řeku Ulvaa. Přímo pod mostem už X nebo alespoň velmi obtížné.
Vodočet: Okometricky posoudit u prvního obtížného místa. Jde-li jet vlevo pak HW
Stavy:
Bydlení: U vysedačky odbočit na Ulvuu. U velkého vodopádu u silnice. Možno také zapatim mýto a spát ještě výš u řeky - spousta míst.
Poznámky: 5 míst mezi nimi bazény na odlovení, 1. jeli jsme levým korytem řeky. Boof, pravý střed, tahá doleva na skálu, vpravo je pod skálou místo. 2. Levou částí řeky, rovně dolů 3.u pravé strany, boofovat hodně doprava do vracáku. 4. Little Huka - prohlédnout. Nejprve vstupní skok středem 3m. Vyhnout se válci přitékajícího proudu zprava, pod ním vpravo vracák. Pak nájezd na vlastní skok mírnou levou zatáčkou. Skákat z největší boule a boof. Cca 6m. 5. Drop 6. Nejprve slide s válcem na konci a po 70m další slide, který se tříští o hranu levého břehu. 7. Esíčko, jet vlevo. Dál1 km na vypádlování.

Splutí:
8.7.2011 || Stav: HW || Crew: Drontí Norsko, kombo slidů č 6. přeneseno.